Re: BibleOne 1.2.5 Bible CD-ROM now available!!

Autor: Gregorek (Gregorek_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 03 Jul 2001 - 13:21:53 MET DST

> uczy
>
> No to przypomnialo mi sie jak moja 9 letni siostra powiedziala ze zaczyna
> czytac biblie ... po 2 godzinach znudzila jej sie ;]]]]

Witam!
TO chyba dobrze, że nie doszła do takich np. kawałków.
-------------------
Mat. 5:30.30.
A jeźliż cię prawa ręka twoja gorszy, odetnij ją, i zarzuć od siebie;
albowiem pożyteczniej jest tobie, aby zginął jeden z członków twoich, a
wszystko ciało twoje nie było wrzucone do ognia piekielnego.
Hiob. 18:13.13.
Pożre żyły, skóry jego, pożre członki jego pierworodny śmierci.
Sędz. 19:29.29.
Tam przyszedłszy w dom swój, porwał miecz, a zdjąwszy założnicę swoję
rozrąbał ją z kościami jej na dwanaście sztuk, i rozesłał ją po wszystkich
granicach Izraelskich.
No comments.
Gregorek