Re: Wentylatory i obudowa

Autor: AnTyCh (antychryst_at_poland.com)
Data: Tue 03 Jul 2001 - 12:36:09 MET DST

> Lepiej powiedz ile spadla (jezeli wogole) temperatura procesora po
zalozeniu
> drugiego wiatraka.

dolozylem na dole wdmuchujacy i temp. na procu spadla o 5 C,
problem tylko ze ten wiatrak zbyc mocno nie dmucha, a w dodatku mam
postawiona
obudowe bez podstawek i wlot powietrza z dolu jest zasloniety,
zostala tylko mala szparka z przodu.

--
Karol,   ICQ# 75033121  irc #utpl
"The Shit has hit The Fan"  - Mr. Beefy