Re: HPT366 i IBM IC35L040AVER07

Autor: Paweł Piskunowicz (pawel.p_at_hoga.pl)
Data: Tue 03 Jul 2001 - 11:33:47 MET DST

On Tue, 3 Jul 2001 09:58:18 +0200, "Gregorek" <Gregorek_at_skrzynka.pl>
wrote:

>Witam!
>Niewiele zrozumiałem, może dokładniej.
>Gregorek

OK po kolei:
Mam plyte ABIT BE6 II ze zintegrowanym kontrolerem HPT366
Posiadam dysk Seagate (ktory tu jest niewazny)
Kupilem dysk IBM IC35L040AVER07
Podlaczylem go do kontrolera HPT366, oczywiscie fachowym kablem
(niebieskim do plyty)
Wlaczam komputer (bootowanie ze starego Seagate podlaczonego do ATA33)

komputer startuje, znajduje Seagate, HPT znajduje IBM'a po czym robi
sie freeze, lampka dysku zapala sie na stale i koniec => zostaje RESET
Odlaczam Seagat'a zostaje tylko IBM (bez systemu i partycji) wciaz na
HPT366, probuje zabootowac z dyskietki. Objaw j.w.
Mam bios kontrolera 1.25.
Mam nadzieje, ze teraz opisalem problem jasno.

Pozdrowionka

PS gdzie znalezc nowy bios do zintegrowanego HPT366. Czy jest on w
Update BIOS plyty glownej?

Z powazaniem
Pawel Piskunowicz
pawel.p_at_hoga.pl