Re: Monitor 17' -

Autor: Pjotr (pjotr_at_poland.com)
Data: Tue 03 Jul 2001 - 11:01:09 MET DST

Some day I met a message from "Marcin Milczanowski" <marm_at_polbox.com>. The
message said:

> Jak bys mogl wybrac inne modele to polecil bym Ci monitor firmy AOC
> model Spectrum 7Glr:

Tak, tez go polecam - mam go juz trzy miechy i na razie nie jestem
zawiedziony - czestotliwosc odswiezania w rozdz. 1152x864 wynosi 101 Hz, to
mysle ze niezly wynik ;))

> Monitor bardzo solidny i tani: ok 870pln.

W Wirtualnym Shopie 826 czy cos w tym rodzaju. Szkoda, ze kiedy kupowalem
swojego Spectruma, nie mialem dostepu do internetu :-( Dzieki temu
zaplacilem rowno 1000 zl..

> BTW Nie mam nic wspolnego z ta firma, ani z ich dealerami.

ja tez, ja tez ;))

--
Pozdr & cu
Pjotr