Ati Radeon box - Ultra nietypowe pytanie!

Autor: Parot (parot_at_go2.pl)
Data: Tue 03 Jul 2001 - 10:32:16 MET DST

Czy mógłby mi ktoś podać wymiary pudła (wersja Box karty Ati Radeon 64 ViVo)
dług, szer.
Dlaczego? Otóż zamowiłem u kolesia (bardzo tajemniczy) tę karte w wersji
box. Paczka czeka na poczcie do odbioru i wydaje mi sie podejrzana
(rozmiary). Sam gość też jest mocno podejrzany, nie ma telefonu ani stałego
adresu (podobno wynajmuje)?!
Jego pseudo "fubu" adres: panorama99_at_wp.pl miał ktoś z nim doczynienia???
I teraz nie wiem czy odebrać tę paczkę???

Z góry dzieki.
Pozdr.
Piotr