Re: Wentylatory i obudowa

Autor: AnTyCh (antychryst_at_poland.com)
Data: Tue 03 Jul 2001 - 09:35:58 MET DST

> Oczywiscie temperatury tu podane sa bardziej przykladowe nizeli realne.
> Chociaz roznica miedzy niewentylowana a wentylowana obudowa jest
prawidlowa.

zalozylem z przodu na dole wiatrak wdmuchujacy powietrze,
mam obudowe big tower Codegena i nad zasilaczem jest miejsce na drugi,
czy powinien on wydmuchiwac powietrze tak jak ten w zasilaczu ?
(czy wogole jest sens go tam pakowac? mam TB 1,2 i troche sie grzeje)

mam powyciagane prawie wszystkie sledzie z tylu, czy nie powoduje to
"uciekania" zimnego powietrza dolem? zakryc je?

zamontowalem Volcano II z oryginalnym plastrem, ale mam jakas
blizej nieokreslona paste, pewnie jakas najzwyklejsza - czy bedzie lepsza
od tego co bylo razem z coolerem?

--
Karol,   ICQ# 75033121  irc #utpl
"The Shit has hit The Fan"  - Mr. Beefy