Obudowa do komp. z Athalonem 1.4 GH

Autor: hans1 (hans1_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 03 Jul 2001 - 08:38:51 MET DST

Jaka obodowe kupć do komputera z athalonem 1.4 GH aby spełniała zalecenia
podawane przez AMD które jak zrozumiałem są następujące.
Moc zasilacza minimum 300 W. Wlot powietrza na dole z przodu a wylot przez
wentylator w zasilaczu (z tyłu u góry) przy czym powinno być zasysanie
powietrza także od dołu zasilacza (z nad procesora) + ewentualnie dodatkowy
wentylator z tyłu obudowy na wysokości procesora. Zauważyłem że takie wymogi
spełnia obudowa Enlight 7237 tylko że w sklepach podają że ma zasilacz 250
W. Jak to przeskoczyć. Może macie jakies swoje typy na obudowe. Potrzebuję
także 3-4 kieszenie 5.25 " 2X 3.5" i w środku na dysk twardy
hans1