Re: emulator MYSZY

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 03 Jul 2001 - 07:57:09 MET DST

Użytkownik TU <usy_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9hpctg$2g2$1_at_news2.ipartners.pl...
> przedłużacz
> odtwarzaczem
>
> To moze kup przedluzacz myszy. Wszystkie operacje (w odtwarzaczu) bedziesz
> stanie wykonac, nawet zamknac system na koniec.
> TU

e............... za dużo kabli będę miał - chciałem najprościej (ten
emulator myszy na klawiaturę to tak w razie potrzeby bo z regóły to w Winku
urzywam tam gdszie się da klawiatury)
ale jak jużbym miał obraz z peceta w drogim pokoju na TV to moze nie tylko
DivX ale i WinAmp czy jakaś gra