Re: baza sprzetu

Autor: waldi (waldis_at_enter.net.pl)
Data: Tue 03 Jul 2001 - 07:55:03 MET DST

Użytkownik DooMiniK <bachus20_at_poczta.wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnyc
h napisał:9hk17s$afa$2_at_news.tpi.pl...

> Użytkownik "Wozik" <wozik_at_thor.intercafe.com.pl> napisał w wiadomości news
:3b3c22cf$1_at_news.vogel.pl...

> Cześć Wozik'u, co wypala ;-))
>
> Hmmm - będziesz miał spory kłopot - praktycznie niewiele
> jest urządzeń, których cenia się nie zmienia ...
> imho największa 'niewiedza' panuje w przypadku kupowania obudowy.
> Możesz też zrobić spis prod. pamięci (jakie są dostępne w Polsce ...).
>
> zdrowie i powodzenia,
>
> --
> DooMiniK (bachus)

Witam,
Popieram jezeli chodzi o spis nt. pamieci. Wiedzac jak czesto padaja dyski
mozna rowniez podawac numery serii, jaki typy itd.
Czy ta baza ma sluzyc firmom komputerowym ?
pozdrawiam
waldi