Re: krecenie CII na slabej plycie

Autor: Drookash (byczektom_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 03 Jul 2001 - 01:13:02 MET DST

> co to za Jetway kiedys sporo grzebalem w jetwayach
> ale odrazu Ci powiem ze to slabe plyty do krecenia

A kiedyś miałem takiego Jetway 7BXAN v 2.1 i był super.
Nie było problemu z przerwaniami i mogłeś dowolna kartę w dowolny slot
wsadzać i nic się nie działo - w przeciwieństwie do ABITa. Miała zworkę
66/100 MHz i kilka ustawień FSB w biosie. Mój cel I 400 chodził na niej na
600 MHz przy 2,2 V na przejściówce + Golden Orb.

Więc to średnia, ale stabilna płyta bez wodotrysków.