Re: Za szybkie (czytaj za głośne CD-ROMy)

Autor: bestjot_at_wp.pl
Data: Tue 03 Jul 2001 - 00:29:53 MET DST

> Praca z jedna tylko predkoscia to "wada konstrukcyjna" LG i zaden program
> tego nie zmieni...
> Chociaz ciekawi mnie czemu ten "demon predkosci" (x48) czyta CDRW z
> predkoscia X8 i ani deka wiecej.

Nie wiem...
u mnie dużo zależy od płyty
często są niecentryczne, zwichrowane itp
przy dobrych (nieczęsto sie zdarzają) średni transfer ok 30x i lekki szumek
przeważnie jednak zgroza! hałas, ciągłe próby dopasowania prędkości, transferu
lepiej nie mierzyć
Linuksa Mandrake 8.0 w wersji jednopłytowej instalował mi ~1,5 godz., to samo z
innej kopii 30min.
kończę

B.J.