problem z Winampem.

Autor: Andrzej Marzec (marzeca_at_ipolbox.com)
Data: Tue 03 Jul 2001 - 00:12:57 MET DST

Witam Grupę;
mój problem jest następujący: zainstalowałem Winampa, ale nie mogę go
uruchomić. Za każdym razem gdy próbuję odtworzyć dźwięk, np. w formacie
midi - najpierw łączy mnie domyślnie n Internetem, a później ukazuje mi się
komunikat, że sterownik nie został włączony. Nie umiem sobie z tym poradzić.
Proszę o pomoc i z góry dziękuję. A może ktoś mi podpowie, gdzie mogę
znaleźć instrukcję obsługi do Winampa?

Z pozdrowieniami

              - Andrzej

Epik2_at_poczta.onet.pl

GG# 2050

"Jeszcze niejedno pomyślę, czego wypowiedzieć będę się wstydził." [ E.
Kant]