Re: skrzyzowane pliki - jeszcze raz

Autor: Lesior (p_lesior_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 02 Jul 2001 - 23:41:57 MET DST

trsr of b0r@ <trsr_at_ch.onet.pl.jesli.nie.spamujesz.to.tnij.do.pl>
napisal:

> moze wynikac z wady kontrolera na plycie - sprobuj "zjechac" z
> czestotliwoscia magistrali na 66Mhz (i z PCI na 33) i

Ale u mnie w biosie nie ma takiego wyboru. Ja mam ustawianie PCI
lakonicznie nazwane jako PCIx2, PCIx3 itp.

> przetestuj gruntownie
> system... jesli to nie pomaga, sprawdz jeszcze pamiec i sam
dysk (chociaz
> mozna wnioskowac z Twojego postu- nie bylo problemow z dyskiem
przed zmiana
> procesora i podkreceniem magistrali ????)

Procek kupilem w zasadzie w tym samym czasie co twardziela...

W tym momencie podejrzewam tez pamiec, bo o ile mnie pamiec nie
myli, to mam jakies nie przysowane kostki na 100MHz. Ale moge
sie mylic i co w tym wypadku?
Czy jak komp zwisa z tego powodu, ze pamiatki nie wytrzymuja, to
powoduje to powstawanie skrzyzowanych plikow? Czy mozna te pliki
odtworzyc?

Ustawienia biosu mam:
DRAM Clock: PCI Clk x2
Clock Spread Funktion: On