Re: ciagle wieszanie systemu - POMOCY!

Autor: Hotman (hotman_at_go2.pl)
Data: Mon 02 Jul 2001 - 19:42:29 MET DST

Użytkownik "krzyss" <q_at_kill.pl> napisał w wiadomości

> Jestem :))) qrde podaj wszystkie info jak oczekujesz odpowiedzi :)))

Podałem wszystkie informacje jakie uważałem za stosowne ;) ponieważ nie
wiem co procesor może mieć wspólnego z wieszaniem systemu. Wszystko
chodziło dobrze przez rok tylko ostatnio zaczęło się pieprzyć. Zresztą
już problem się rozwiązał, to była wina jednej kości pamięci. Teraz mam
mniej ramu ale system chodzi stabilnie. A Ty na drugi raz uważaj bo
takie wyzywanie ludzi od lamerów może się źle dla Ciebie skończyć.
Niektórzy mogą być bardziej nerwowi ode mnie :)))

--
Pozdrawiam, Hotman
HejNet Sp. z o.o. - http://www.zuzel.hejnet.pl