Re: Re[2]: Abit vs Soltek

Autor: mizs (dedeusz_at_pf.pl)
Data: Mon 02 Jul 2001 - 21:57:44 MET DST

Użytkownik ". : : Krzysztof : : ." <krionix_at_poland.com> napisał w wiadomości

> abit jest praktyczny - woli przetestowac to a nie mamic userow co nawet a4
> nie moga kupic ;)

a ja pozwole sobie zaryzykowac stwierdzenie, ze pomijajac kwestie raid
(mozna sobie dokupic kontroler, a co wiecej mozna sobie go wybrac ;>) nie
przesadzal bym z roznicami miedzy sl75kav i kt7a ;> osobiscie mam solteka z
athlonem C 1200_at_1333, poniewaz byla to chyba pierwsza dostepna u nas plyta z
kt133A, gdybym mial abita tez pewnie byl bym zadowolony ;>

pozdr.
pawel