czy problem zbyt niskich zasobów systemowych rozwiąże dodanie pamięci?

Autor: Lech (lechl_at_poczta.fm)
Data: Mon 02 Jul 2001 - 21:17:14 MET DST

Czesc,

Od dawna mam problem ze zbyt małymi zasobami systemowymi. Mialem 128 MB
(przy tym Celeron 433) i przy okolo dziesieciu aplikacjach zasoby sie
konczyly. Dorzucilem drugie 128 MB pamieci i wciaz miernik zasobow pokazuje
ponizej 10 % wolnych przy wielu otwartych aplikacjach (np. kilka slownikow,
encyklopedii i z 5 oknach IE). Czy cos mi to da, jesli dorzuce wiecej
pamieci, czy moze inaczej ustawic swapa, a moze ma to tez zwiazek z cachem
procka, ktorego dobrze byloby wymienic?

Dzieki z gory,
Lech