Re: Intel BX

Autor: Despyder (despyder_at_leszno.com)
Data: Mon 02 Jul 2001 - 19:13:52 MET DST

Faktycznie coś mi się pomieszało.

Procesor to Intel P II 400

Mam jeszcze jedno pytanie.
Jeżeli chodzi o płytę główną P2B - F to intesuje mnie jaki
najszybszy procesor P III mogę w nią włożyć.

Posiadam bios 1013a.
W opisie bisou było coś na temat kompatybilności
z Celeronem i microcode update bez podania
parametrów.

W biosie 1010 było update dla Pentium III 667
dalej już bez oznaczeń.

Użytkownik "Piotr Traczykowski" <ptracz_at_ippt.gov.pl> napisał w wiadomości

> To chipset na BX'ie ma cache ?!

Pierwsze slysze ;-)))