ocena zestawu komputerowego

Autor: Zbychu Karwasinski (barka_at_bu-uam.amu.edu.pl)
Data: Mon 02 Jul 2001 - 17:58:19 MET DST

Prosze o ocene zzestawu komputerowego:

Plyta: ECS KT133 A
Procesor Duron 850 MHz
Pamiec SD RAM 128
Dysk Maxtor 20 GB lub 40 GB
Grafika GeForce 2 MX 32 MB lub 64MB
Dzwiek Zintegr.
CD-ROM: DVD LG 12x
Minitor Relisys 17''
Nagrywarka TEAC 8x8x32

Na czym mi zalezy:

Do czego:
-Komputer dla malej firmy webdesign i biurowej, sklad nieduzych publikacji
O co chodzi:
-By dobrze - bezawaryjnie i szybko chodzil chodzil (mam celeron 450 i nie
moge narzekac, a AMD? Nie znam, nie mam doswiadczenia - )
CO na tym
-Win 2000
Cena
-ok 3500-4000
Nagrywarka
-Domowa i firmowa archiwizacja danych - nie dealer plyt z grami
Acha:
-Firma "siedzi w domu" wiec przy okazji czego nalezy sie spodziewac po
karcie graficznej - jakie gierki na tym rusza?

ZBychu