Re: Jaka tania 15'?

Autor: Tomek T. Neas (neas||post|p1)
Data: Mon 02 Jul 2001 - 17:09:37 MET DST

"O$KA" <bartek_at_vc.pl> pisze:

> iiyamy czy ffcomp ? :)
> proponuje zadzwonic i sie przekonac :))

Właściwie to się tam wybiore, w końcu to parę stacji metra tylko. ;]

> ffcomp byl tez gdzies na pradze

To trochę daleko ode mnie. ;[

> na politechnice ogladales ? :o)
> bo ja mi podlaczyli iiyamke pro 410 z matroxem g400, ustawiam
> 1152x864_at_100Hz a tu mi obraz caly skacze :))

Troche drżał, ale nie oglądałem dokładnie bo byłem tam po co innego.
Nastomiast ostrość i kolory - MNIAM. :-)

> pytam goscia co sie dzieje i okazalo sie, ze jest generator :)
> ale powiedzialem, ze biore do domu i jak nie bedzie mi pasowal
> to jutro oddaje.

;] Jednym słowem będę musiał się przekonac na własne oczy jak to jest z tymi
Iiyamami (co za głupia nazwa ;>)

                                          />
  [ Tomek T. Neas ] http||mlodziez|com (+)<,
  [ neas||post|p1 ] under.construction ----(+)