Re: AverMedia TV Phone i pilot

Autor: Dawid (sds_at_sdfs.sd)
Data: Mon 02 Jul 2001 - 15:13:55 MET DST

Juz kombinowalem na setki sposobow i nic. Bylem w naprawie, ale dziala
pilot, bo czyjnik podczeriweni wykryl to. Wiec w domu sprobowalem raz
jeszcze i poszlo. Wylaczylem komp, a kiedy na drugi dzien wlaczylem to pilot
nie dal znaku zycia. Mam juz dosc tej zabawy, steruje klawiatura. Chociaz
kto wie? Moze akurat dzisiaj sie odezwie...

Dzieki za rade,
Pozdrawiam
Dawid