Test monitora

Autor: kokorek (kokorki_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 02 Jul 2001 - 12:06:45 MET DST

witam
stoje przed zakupem monitora 17" i stad moje pytania :

jak przetestowac monitor przed zakupem ?

na co zwracac szczegolna uwage
(ktore opcje nec lub nokia monitror testu)?

czy sa producenci ktorym mozna zaufac na tyle zeby kupic monitor
bez wczesniejszego ogladania?

jak ma sie sprawa z gwarancja ?
( czy po wygasnieciu rekojmi sklep ma obowiazek przyjac moj
monitor czy moze mnie odeslac do serwisu np. w poznaniu -viewsonic itp.)

pozdrawiam
kokorek