Re: Temperatura Athlon 1,4GHz

Autor: Marcin Swat (m.swat_at_szpitaljp2.krakow.pl)
Data: Mon 02 Jul 2001 - 08:45:57 MET DST

[...]
> Podsumujmy:
>
> Minusy:
> - głośniejszy wiatrak na procku
> - wiatrak w obudowie (kolejny hałas)
I tu Cię zadziwię, zmiana okazała się naprawdę korzystna, gdyż dwa nowe
wiatraki robią mniejszy hałas niż ten poprzedni (nazwy nie pomnę, miał w
nazwie symbol 'alfa' i przeznaczony do procesorów max 1,1 GHz). Moje
uszy naprawdę odpoczęły!

> - niższe napięcie (możliwa niestabilność)
Póki co nie ma problemu, mimo intensywnych testów...

> I jaki to ma sens?
Ano dlatego zadawałem pytanie na grupie, aby się przekonać czy wysoka
temperatura procesora jest powodem do zmartwienia. Jedni twierdzą, że
tak, inni - nie. Tak więc Twoje pytanie pozostaje nadal otwarte...

Z pozdrowieniami
M.