Re: Czyszczenie drukarki HP610

Autor: c_apitan (c_apitan_at_wp.pl)
Data: Mon 02 Jul 2001 - 07:45:52 MET DST

Użytkownik <artur008_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:038f.00000002.3b3d9492_at_newsgate.onet.pl...
> Dzięki za radę, ale nadal nie wiem czym...
> Spirytusem? Wodą z mydłem? WC Pickerem? ;)
>
> Pzdr. Artur

Witam !
Jedyny niezawodny srodek to spirytus spozywczy (tylko nie ten ze wschodu).
Usuwa slady tuszu i ma ta wlasciwosc ze szybko paruje.
Nie radze stosowac innych srodkow (tpu: Woda z mydłem, WC Pickerem itp.).
Obudowe po zdjeciu do wanny i plynem do mycia naczyn.
I pamietaj JEZELI NIE DRUKUJESZ WYJMIJ POJEMNIKI Z TUSZEM !!!!!

  P o z d r a w i a m  !!!
MINISTERSTWO INTERNETU RADZI:
"Powazne inwestycje wymagaja natychmiastowych dzialan"
c_apitan_at_wp.pl
c_apitan_at_poczta.onet.pl