net przez Dialog

Autor: Tomasz Mrzygłód (tomcio77_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 02 Jul 2001 - 00:27:15 MET DST

Witam
Od kwietnia lacze sie z netem przez dialog i do tej pory wszystko bylo OK
ale od 3 dni co jakies 15 min. zrywa mi polaczenie (jak mam szczescie to
pochodzi ze 30min) i sa tez problemy z zalogowaniem sie.
Juz kiedys mialem cos takiego przez jedna noc ale samo przeszlo, a teraz cos
sie nie zanosi. Jak myslicie czy to cos nie tak z moim kompem (prze 0202122
laczy mi od pierwszego kopa i nie zrywa) czy to Dialog cos zjebal???
Bylem zadowolony z tej firmy ale w porownaniu do TPSA to im jeszcze daleko.
Z nimi nigdy nie mialem problemow, no ale te ceny :(((

TOMEK