Re: 1.EPOX 8kta3 BIOS 2.czytnik CD+CD-R TEAC8x8x32

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 01 Jul 2001 - 00:01:19 MET DST

Drookash wrote:

> Hej!
> Jak widzę, mądrala ?
> W zasadzie to ignoruję takie posty jak ten, ale mi się adrenalina podniosła
> wybaczcie, ale musiałem. Gdybyś jednak wiedział tyle ile trzeba, to byś tak
> nie odpowiadał.
> GrzMil nie jest pierwszą osobą, której nie chce się sflashować bios na tej
> mobo.
> EPOX nawet usunąc tą wersję biosu ze stronki - ciekawe dlaczego ? No ale to
> TY już wiesz pradwa ?

Mógłbyś to przetłumaczyć na polski (szczególnie ostatnie zdanie)?

Ale do rzeczy: też jestem zdania, że KAŻDĄ płytę z PCI MUSI się dać
fleszować (wynika to z zasady działania P&P oraz PCI: ICH PARAMETRY SĄ
PRZECIEŻ ZAPISYWANE W BIOSie!!!). Jeżeli się jednak nie da, to oznacza to,
że pewien obszar FLASHa został jakoś zablokowany (opcja w BIOSie, zworka
na płycie), czasem wystarczy wyłączyć SHADOW_RAM oraz CACHE dla BIOSa...
Co do EPOXa 8kta3, to na nim jeszcze nie flashowałem (kumpel obok nie
czuje potrzeby flashowania swojej płyty ;-(

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|