Re: jak wygląda sfajczony thunderbird

Autor: Pablo (pablo5_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 01 Jul 2001 - 22:21:23 MET DST

sprawdzalem tam, ale niestety nie znalazlem tego o co mi chodzi.
padl mi komputer, prawdopodobnie zdechl procesor.
poniewaz jest calkiem nowy zastanawiam sie czy sie nie sfajczyl.
nie czuc spalenizny, nie byl przetaktowany (1000/266) i jedyne co widac, to
ciemna obwodka dookola, a wlasciwie prawie tylko z jednej strony tej czesci
procesora, ktora dotyka do wentylatora. wentylator byl raczej OK. nie
pamietam czy ta obwodka byla wczesniej, czy swiadczy o sfajczeniu procesora.
P.

Użytkownik ". : : Krzysztof : : ." <krionix_at_poland.com> napisał w wiadomości

> odrobina _dobrej woli_ !
>
> http://www.google.com/search?h
l=pl&safe=off&q=i+have+burned+AMD+thunderbird