Re: Wiatrak w zasilaczu

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 01 Jul 2001 - 21:33:28 MET DST

". : : Krzysztof : : ." <krionix_at_poland.com> wrote:

>Użytkownik "diri" <diri_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
>>

>w piwnicy dzilal moj "server" wiatrak na 5V - nie slychac
>ale tam jest zimno :) i to cienki 166mmx

a co ma processor do wiatraka na zasilaczu????

>nie - musi byc obieg powietrza, wylaczylem to bylo naprwde xieplo w srodku -
>moze by at zasilacz to przezyl ale na dluzsza mete nie polecam !!! na 5V nie
>slychac

a u mnie w kompie mam kieszen na hdd i czuje jak przez nia
wpada powietrze; zasysane przez zasilach; z wnetrza obudowy nic nie
ciagnie bo jest masa tasm, ktora mu to skutecznie uniemozliwia;

co do wiatraka: pewnie masz kiepski wiatrak; sa wiatraki i
wiatraki; przejdz sie do najblizszego elektronicznego i kup wiatrak
za 20-30PLN o lepsiejszym profilu skrzydelek i bedzie cicho;

pozdrawiam;

--
adas; podolany_at_poczta.wp.pl
/ kiedy udzielasz pierwszej pomocy postaraj sie mocno \