Odp: AMD k6-2 3dnow na płycie ALi

Autor: Kolo (kolo_at_wp.pl)
Data: Sun 01 Jul 2001 - 19:45:13 MET DST

Użytkownik Krzysztof Klatt <sub2_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9hms7e$iil$1_at_i26.srv.wp-sa.pl...
> Mam okrutne problemy z taką konfiguracją. Komputer się cały czas zawiesza lub
> resetuje bez powodu. Firmowe sterowniki do AGP i IDE nie pomagają. Problem ten
> występuje przy użyciu każdej karty graficznej od S3Trio po Rive TNT 2 Pro.

1. daj AGP na x1 za pomocą np. Powerstrip'a
lub jakiegoś programu do manipulacji opcjami chipsetu ALI
-powinien być na którejś z poniższych stron
http://amd3dnow.cavern.com.pl
http://bws.sprintnet.pl/files/files.html
http://www.benchmark.ceti.com.pl/pliki.html
2. Spowolnij pamięć w biosie
3.Przegrzewa się procesor-sprawdź cooler i posmaruj proca
pastą termoprzewodzącą (nie napisałeś jakiego masz).
4.Uszkodzony zasilacz lub problemy z siecią energetyczną

PeJot