Re: DSTN a TFT

Autor: Krzysztof Kreis (media-net_at_media-net.com.pl)
Data: Sun 01 Jul 2001 - 16:45:43 MET DST

DSTN inaczej zwana jest pasywna matryca, charakteryzuje sie wolniejszym
odswiezaniem ekranu, co niekorzystnie wplywa np. na ruch myszka - pozostaje
wrazenie jakby wskaznik reagowal. TFT - aktywna pozbawiona jest tej
przywary, dodatkowo charakteryzuje sie wieksza wyrazistoscio kolorów.
Niestety, co za tym idzie TFT jest tez znacznie drozsza. DSTN raczej
zalecalbym, do netebooka traktowanego jako mobilna maszyne do pisania.

Z pzdrowieniami
Krzysztof Kreis

Uzytkownik "Glikogen" <maci_at_k.pl> napisal w wiadomosci