PC + Ericsson R320s???

Autor: Monndi (monndi_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 01 Jul 2001 - 13:53:31 MET DST

czesc
mam problem
od dłuzeszgo czasu probuje podłączyć Ericssona R320s
do mojego notbooka i niestety mi się to nieudaje
mam odpowiedni kabel, instaluje modem w notbooku
niby wszystko jest ok ale notbook nie chce się skomunikować z modemem
w komórce
tak samo było jak próbowałam podłączyć ericssona do mojego PC
nie wiem czy to jest wina kabla, komórki czy to ja cos zle robię

jeżeli ktos ma podobne doswiadczenia lub wie jak rozwiązać ten problem
to byłabym wdzięczna za pomoc

z góry dziękuję
pozdrawiam
monndi