Re: 1.EPOX 8kta3 BIOS 2.czytnik CD+CD-R TEAC8x8x32

Autor: Drookash (byczektom_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 01 Jul 2001 - 13:06:11 MET DST

> Jak widze, nie umiesz czytac?
> Kolega pytal, czy sa EPOX'y ktore sie flashuja i ktore sie nie flashuja.
> Tyle. A jesli nie wie, to jest poczatkujacy i ciagle sie uczy. Nie
nazwalem
> go obrazliwie, lecz zartobliwie.

Ja Ciebie "przyjacielu" również :)

> NIE! On jeszcze nie ma tej plyty.
> Widzisz? Ty NIE CZYTASZ postow !
Ale ją bedzie miał i wtedy będzie za późno !!!

> Ty piszesz o innej sprawie. najnowszy bios do 8TA3/3+ zostal wycofany,
> prawdopodobnie cos nie zostalo do konca zrobione. Mozliwe, ze byl to ten
sam
> BIOS co do modeli Pro, a one maja inne generator zegara i ustawianei FSB
co
> 1 MHz. Na 'normalnych' wersjach moglo sie sypac.

Czekam na tą wersję PRO z niecierpliwością. Wtedy A1,2GHz i maszynka jak się
patrzy.
Możliwe, że to był ten bios, ale pewności nie masz i ja tez nie.

> A pare postow wczesniej ktos nie mogl wgrac bios'a, bo nie odbezpieczyl
> dyskietki i backup sie nie robil ;-))
No jeżeli ktoś nie umie odbezpieczyć dyskietki to niech się lepiej za
flashowanie nie bierze.
Ja zawsze przed flashem startuję z F8 i wybieram "tylko wiersz poleceń tryby
awaryjnego" to to samo co z dyskietki.

> Tak wiec nie obrazaj sie, nerwusku ;-))
> Spokojniej czytakj posty, please.

A bo ostatnio chyba Megahertzów zaczyna brakować i celek się chyba już
"wykręcił" nie chce za .uja działać na 850 tylko 833 :((( No i stąd te
niesnaski .

--
----