Re: nowy dysk + stara płyta

Autor: mariusz_m (mariusz_m_at_box43.pl)
Data: Sun 01 Jul 2001 - 12:32:17 MET DST

Wiadomość napisana przez: tobis:

> Wiem, że temat był. Przejrzałem archiwum ale nie znalazłem tego czego
> potrzebuję. Zwracam sie więc o pomoc. Mam nowy dysk Fujitsu U100 i
> potrzebuję zainstalować go na starym kompie. Niestety nie mogę zaktualizować
> biosu owego komputera bo nie znam jego producenta (zresztš poświęciłem już
> temu tyle czasu i nic). Ta stara płyta rozpoznaje jedynie dyski o wielkości
> do 2.1Gb a mój ma 10Gb. Jakie kroki powinienem poczynić. Może ktoś przeszedł
> już tę żmudnš drogę.
> T.

tez ta droge przeszedlem :)
mam dysk fujitsu 40 GB i stara plyte na intelu VX, bawilem sie troche disc
managerem (i discgo), nawet zadzialalo, ale na krotko, po kilku restartach
windows sie wysypywal i znudzilo mi sie. Kupilem kontroler (ata100 na hpt370) za
130 zl na gieldzie i wszystko jest juz ok.
Jak chcesz troche powalczyc to potrzebny soft znajdziesz tu:
 ftp://ftp.serwis.multicomp.com.pl/pub/produkty/hdd/fujitsu/
jak nie chcesz sie denerwowac to kup kontroler :)

pozdrawiam,
mm