Re: Celeron vs PIII

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Sun 01 Jul 2001 - 03:52:46 MET DST

On Wed, 27 Jun 2001 09:25:46 +0200, Witold Wilk <maniack_at_tychy.com>
wrote:

>wiem, zaraz uslysze, zem narwany amdkowiec, ale... co tam :) jak kupiszi
>ntela to o upgrade'ach raczej zapomnij... :(

Akurat tu masz calkowita racje.

DO grania dual to bzdura. Co do innego softu to pod NT/2000 same
procki chodza, a jak sa wykorzystane przez konkretne programy to juz
zalezy od konkretnego przypadku (np MAX ma wielowatkowosc
zaimplementowana calkiem ladnie - tylko troche niestabilnie ;-)

>gierki i dual... no nie wiem. lepiej pojedynczo procesorowy amd... plyta
>np. asus a7v (jak masz kase :) ), albo msi k7t (jak masz mniej :) ).

MSI jest bardzo dobra i niedroga, zastanowic mozna sie jeszcze nad
EPoxem.
Patrzac na wydajnosc i mozliwosci dalszego upgradeu to wybrabym
jednoprockowy system na Athlonie (szybki) a jak bedzie za wolno to
zamienil pozniej na szybszy. Inne razwiazanie to poczekac jeszcze na
tansze plyty dual pod AMD (kiedyz wreszcie to nastapi ?)

Pozdro
GLide