Re: zabytek ...

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Sun 01 Jul 2001 - 03:52:56 MET DST

On Wed, 27 Jun 2001 09:07:45 +0200, Sebastian Bialy
<heby_at_poczta.onet.pl> wrote:

>A ja mam na pracowni 6 HP Vectra VE. ZADNA zworka nie opisana, HP nie ma
>pojecia do czego sluza itd... BIOS wyciety ze wszystkiego co sie da (dla
>blondynek). Ostatnio zaczynam powiatpiewac w HP. Co do wiatrakow -
>faktycznie ciche.

Tak jest praktycznie ze wszystkimi markowymi komputerami. Producent
wychodzi z zalozenia, ze nie bedziesz w nim nic zmienial - jak sie
zetarzeje kupisz nowy, szybszy. Bios jest uproszczony aby przecieny
uzytkownik mial mniej okazji do "posucia" czegokolwiek. Tak samo
wyglada sprawa w Compaquach (az czasem mnie to denerwuje, by czlowiek
by sobie siedzac w pracy cos poprzestawial a tu nic. :-(

Pozdro
GLide