Co zamiast Asusa ??

Autor: Deckard (deckard_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 30 May 2001 - 16:30:53 MET DST

Bede skladal siostrze kompa (upgrade raczej w gre nie wchodzi, bo ma teraz
P166MMX) i zastanawiam sie wlasnie, czy nie zlozyc jej tego na swoim Asusie
A7V. Tylko co wtedy warto kupic ??? Zastanawialem sie nad Epoksem, ale nie
mam pojecia, ktora wroclawska hurtownia ma je w swojej ofercie, wiec nawet
nie znam cen. W ogole warto przesiadac sie z Asusa na cos innego?
U niej bedzie (najprawdopodobniej) Duron 800, u mnie jest teraz D600_at_900,
lecz w najblizszym czasie przesiadka na Athlona (ale z FSB 100MHz, wiec na
M/B z KT133A niezbyt mi zalezy). Zalezy mi za to na dodatkowym kontrolerze
ATA100.
Zastanawialem sie rowniez nad plyta MSI K7T266Pro-R (minimalnie drozszy od
A7V133), ale ostatnio bylo troche negatywnych opinii n/t Via KT266 (az takie
to badziewie??), a poza tym gdzie i za ile moge dostac we Wrocku lub
okolicach moduly DDR-DIMM 128MB i 256MB ????

Ktory wiec wariant wybrac ?
Dla niej moj Asus, a sobie kupuje nowa plyte (ale jaka????)
czy moze Asus zostaje u mnie, a ona dostaje nowke (ale jaka???
Epox???Asus???a moze wystarczy ECS??)
czy moze ......
czy moze ......
Cholera .... zglupialem z tego wszystkiego... ;-)

--
Pozdro
Matti