Re: Jaka to karta 100 Mbps RTL8139

Autor: Daro (daro_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 30 May 2001 - 16:07:51 MET DST

> Witam,
> To mam brac ?
Brac!!

> Znalazlem w domu jakas karte RTL8629 czy mozna ja podlaczyc zamiast
RTL8139.
> Nie znam sie na kartach tak wiec moge tylko powiedziec ze ma ona wejscie
na
> skretke oraz takie wejscie jak do telefonu. Jak sprawdzic czy ona jest
spraw
> na, bez podlaczania jej do sieci ?
A nie przypadkiem RTL8029 ? Jesli nie ma AS w nazwie to nie polecam - nie
radzi sobie z "wejsciem jak do telefonu", transfer siada po parunastu
sekundach (sprawdzone na kilku modelach). Jest to karta 10Mbit, co do domu
starcza. Jednak jak siec ma byc na switch'ach 100 to nie zaszkodzi
wykorzystac tej wlasciwosci. A 50zl to nie jest zbyt duzo.
Program do sprawdzenia jest gdzies na www.realtek.com.tw
Jesli karta sie zainstaluje w systemie to sa duze szanse ze jest sprawna,
jednak sprawdzic ja mozna dopiero w sieci (wystarcza 2 komputery).