Re: Monitor IIyama MA 901U 19"

Autor: Wojtek Kościecha (wko_at_gd.mofnet.gov.pl)
Data: Wed 30 May 2001 - 14:10:11 MET DST

| falowanie
| magnetycznym.
| check
| zmienil
|
| mialem na testach 4 takie - wszystkie ok, jeden SUPER po prostu cool i
| wzialbym go gdyby nie to ze piszczy :( (wszystkie piszczaly) a ten twoj ?
|
| p.s
| nie mialy falowania opisanego przez ciebie, zobacz czy piszczy (rozne
rozdz
| i HZ)

Piszczenia nie mam :) Na poczatku cos pisknelo na 1600x1200 ale pozniej juz
cisza. Co do karty to moja nazywa sie ART TNT2 Pro. Nie wiem szczerze mowiac
co to za firma, wiec moze naprawde w tym tkwi problem. Monitor trzymam z
daleko od wszelkich pol magnetycznych. Gdy odbieralem monitor z hurtowni ,
facet z serwisu rzucil go na jakis inny karton. Moze to przez takie wlasnie
wstrzasy. Ale przeciez sa one dobrze zabezpieczone do transportu.