Re: ATI vivo, all-in-wonder - zgrywanie wideo

Autor: Marcin (szydlo_at_gdynia.serw.net)
Data: Wed 30 May 2001 - 13:07:47 MET DST

czesc

> mam parę pytań nt. kart ati z wejściem wideo i proszę o pomoc:
> 1. Próbuję zgrywać obraz z kamery analogowej przy użyciu programu "ati
> multimedia center" i zauważyłem ,że przy zgrywaniu do mpeg1 i 2 czas
> nagrania skraca sie o kilka procent w stosunku do oryginalnego materiału,
> dlaczego?
Nie wiem dlaczego tak jest...

> 2. Po uruchomieniu opcji "video in" widać poziome białe pasy (jakieś
> zakłócenia?), które przenoszą się na nagrany materiał - czy to wina karty
> czy tak powinno być?
Nie zauwazylem nic takiego (nagrywam z tunera Wizji TV i magnetowidu Sharp
(starego)

> 3. Próbuję skonwertować zgrany film do divx ale po tym w divx mam problemy
> dzwiękim - co około 1 sekundę dzwięk na moment przerywa - co jest
przyczyną?
Wina kompresora, ja kompresuje przez Ulead Media Studio i jest OK.

Nagrywam ludziom filmy z wesel uzywajac ATI Rage PRO ViVO, zgrywam najpierw
do MPEG1 w locie a potem rekompresuje na VideoCD uzywajac Panasonic MPEG1
coder.

pozdr

Marcin