Re: Internet przez kablówkę

Autor: Marek Jamiołkowski (chanel_at_linux.arch.pan.wroc.pl)
Data: Wed 30 May 2001 - 11:53:24 MET DST

Witam!!!

Użytkownik tramer <tramer_at_skrzynka.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Xns908EAEC6CC25Ctramerskrzynkapl_at_149.156.96.9...

> sam jesteś kicha :-) jeśli w dostępie sieciowym najważniejsze jest stałe
IP
> albo możliwość postawienia serwa :-)) kup sobie T2 jak ci to nie pasi!!!
> dla osoby która ma jednego kompa to rozwiązanie wręcz idealne. ale każdy
ma
> własne zdanko, nie? zwłaszcza ten co z własnego doświadczenia nic nie zna
> :-)

 Czytam sobie ten watek i czytam... przedzieram sie przez zloza
wysublimowanych komplementow na temat poszczegolnych rozmowcow i do jakiego
wniosq dochodze?
Nie czytacie swoich postow na wzajem...
To smutne gdy ktos komentuje list, ktorego nie przeczytal :-/
Po wielu bardzo "kulturalnych" postach odpisujesz sc0rpi0'wi dokladnie to co
on napisal juz w pierwszym poscie.

Jedyne wnioski jakie sie nasuwaja po tym watq to:
1. Chello w kazdym miescie inaczej kosztuje
2. Chello zawiera w swoich umowach mnostwo dosc istotnych restrykcji
3. Chello dla przecietnego i srednio zaawansowanego uzytkownika Netu nadaje
sie tylko i wylacznie do przegladania poczty, WWW, ftp, news itd. na jednym
kompie.
4. Chello wymaga troszke wiekszej wiedzy od uzytkownika, ktory chce obejsc
restrykcje zawarte w umowie
5. Chello jest szybkie ;-)

Tylko tyle... a krzyq w okol calej sprawy narobilo sie jak na wiejskim
jarmarq

Myslcie czasem czy warto sie zoladkowac z byle powodu i zasmiecac grupe
zwoimi zwierzeniami.

Pozdrawiam
Marek Jamiolkowski