Klopoty z zasilaczem ATX

Autor: Piciu (piciu_999_at_kki.net.pl)
Data: Wed 30 May 2001 - 10:54:24 MET DST

Mam problem dotyczacy zasialcza w komputerze. Kilka dni temu
siadl mi, i nie byl to pierwszy jaki sie spalil. Ponad rok temu po
zakupie komputera, zaraz po wlaczeniu go w domu siadl mi
pierwszy. Zanioslem kompa do sklepu, zasilacz wymienili od reki,
ale po przyjsciu do domu i ten siadl. Za drugim razem wymieniona
zostala obudowa z zasilaczem. Ten chodzil OK az do niedzieli, kiedy
to siadl mi juz TRZECI zasilacz. Kupilem teraz zasilacz 250 W
(poprzedni mial 235 W), ale boje sie iz i ten podzieli los
poprzednikow - podejrzanie wiele ciepla wydziela.

Czy ktos wie jaka moze byc przyczyna. Z jakiego powodu zasilacz
moze pasc.

Dzieki. Pozdrawiam
---
Bardzo wazne informacje o pracy bezplatnej sieci KKI.
http://www.kki.pl/kki/kkinet/wylaczenia.htm
---