problemy z ABIT KT7A i kartą video DC30+

Autor: Wojciech Szim (wszim_at_optimus-ic.com.pl)
Data: Wed 30 May 2001 - 07:51:46 MET DST

Czy znacie te problemy? Bo ja właśnie sie na nie nadziałem po modernizacji
komputera. Z tego co słyszałem dotyczy złej pracy karty video DC30 z płytami
wyposażonymi w chipsety KT133. Efektem są powstające jasnozielone rozbłyski
na pojedynczych klatkach podczas renderingu. Zamiast lepiej (szybszy komp) -
zrobiło się gorzej. Jak się tego cholerstwa pozbyć? U mnie robi sie to gdy
kompresuję avi zgrane na DC30 do MPG Xingiem lub divx VirtualDubem.
Wyczytałem gdzieś, że zdażają się takie hocki klocki także w innych
sytuacjach. Pinnacle poleca jakiś program PPE (PCI Performance Enhancer) ale
mi nic nie pomógł. Kombinowałem już z przekładaniem karty na rózne PCI oraz
kombinacjami z IRQ lecz bez efektu. Wcześniej miałem starego atrenda i nie
było takich przygód.

--
Pozdrawiam
Wojciech Szim wszim_at_optimus-ic.com.pl