Re: OT WinOnCd 3.7

Autor: Donik (donik_at_sekretna.pl)
Data: Wed 30 May 2001 - 07:36:13 MET DST

Witajcie,

AFAIK nie da sie. Przejdz na Nero :-)
Na WinOnCD udalo mi sie zepsuc plytke z powodu
oproznienia bufora na nagrywarce z burn-proof.

> glupie pytanie : TO SIE WOGOLE WLACZA?
TAK, ale nie w WinOnCD.

> moze chodzi ci o overburning?
Nie, to inna opcja. W Nero to tez mozna wlaczyc (opcje
zaawansowane). Uwaga: nie kazda nagrywarka to umie.
Poza tym autorzy Nero uprzejmie informuja, ze to jej
moze zaszkodzic ;-))

--
Pozdrawiam,
                    Donik