Re: Po zmianie AWE32 na SBLive1024 uszy mi oklaply ! (chodzi o MIDI)

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 30 May 2001 - 03:30:58 MET DST

On Mon, 28 May 2001 14:57:44 +0200, Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com>
wrote:

>BTW do MIDI jedynym sensownym odtwarzaczem jest przynajmniej średniej
>klasy keyboard albo moduł brzmieniowy. Karta dźwiękowa nigdy nie będzie
>choć w przybliżeniu dobra (pomijając parę modeli posiadających "na
>pokładzie" prawdziwy moduł brzmieniowy MIDI z odpowiednio obszernym
>ROMem i procesorami efektów).

Przeciez to, czy soundfont jest przechowywany w ramie kompa czy w
romie karty nie ma znaczenia dla brzmienia.
Za brzmienie jest odpowiedzialny sam bank brzmien.
W zasadznie Live moze zgrac tak samo dobrze jaki Yamaha, kwestia tego
co zladujemy do pamieci - wystarczylo posluchac Gravisa z Utopia
SoundFont.

Pozdro
GLide