Re: CUSL2-C i 175MHz?

Autor: Vindex (vindex_at_post.pl)
Data: Wed 30 May 2001 - 01:51:14 MET DST

On Mon, 28 May 2001 15:47:45 +0200, Wojciech Giersz
<chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote:

>Witam,
>czy ktos z posiadaczy CUSL2-C ma procesor dzialajacy na szynie 175MHz lub
>wyzszej?

Owszem - widzialem :) Na 180 MHz :) Tyle ze poza pamieciami i grafika
nie moglo tam byc nic innego ...

>Nie udalo mi sie wyjsc poza 174MHz, mimo wszelakich prob. Nie
>jest to kwestia pamieci, grafiki, kart PCI ani samego procesora (dokreca
>sie do 174 na defaultowym napieciu, potem cisza jak makiem zasial,
>chociazbym dal mu 2.0V).

A skad to przekonanie? :)) O ile grafike to rozumiem to reszty nie
bylbym taki pewien :)

> Na 175 w ogole nic nie startuje -- jakby jakas
>blokada, albo insze cholerstwo. Szukam rozwiazania... :)

Zmieniac po kolei? :))

Pozdrowienia

Vindex

--
I'm beginning to think that I, and possibly the industry,
cannot help ANY KT7A owner. All KT7A owners should form