Re: Kolejny błąd w chipsecie VIA KT133A

Autor: Jacek (niusy_niu_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 30 May 2001 - 01:05:46 MET DST

"Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com> wrote in message
> Hi,

> Niestety tak jest, że 90% ludzi jeśli tylko pisze o błędach w chipsetach
> VIA, to tylko w jednym celu -- aby trąbić, jaki to Intel jest wspaniały.

Z calym szacunkiem ale jak pisze o bledzie to pisze o bledzie. Nie
napisalem: "zasrane VIA kaszani robote i syf straszny sprzedaje i kupujta
ludziska czipsety nafaszerowane bugami... impotenci, a Intel taki cudowny,
wspanialy i szybki i wcale a wcale sie nie wiesza czyli bedow zadnych nie
ma, miodzio"
Albo ktos jest wrazliwym dewiantem albo tolerancyjnym uzytkownikiem.

> I potem dostaje się tym pozostałym 10%. Proponuję więc na przyszłość
opatrywać
> informacje stosownym komentarzem ;)

a przepraszam, niby dlaczego mam akceptowac sytuacje, kiedy dewiant-fanatyk
kopnie 9 Intelowcow i przy okazji mnie? Nie mam zamiaru! Zrobie unik,
podetne i pacnie ryjkiem w kraweznik. Moze, na skutek bliskiego kontaktu z
betonem i gwaltownego wstrzasu cos mu sie pod czaszka przestawi na rozsadne
tory.

Jacko