Re: epson stylus 800+

Autor: Grzegorz Markiewicz \(Grześ\) (grzes_gm_at_wp.pl)
Data: Tue 29 May 2001 - 22:22:30 MET DST

Użytkownik "orjan" <orjan_at_rojcanet.pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich
> Proszę o pomoc a przynajmniej o informacje
> co oznacza 5 pisków w mojej drukarce (jak w tytule) przy całkowitym braku
> nią kontaktu.
> Program konfiguracyjny nie chce załadować do pamięci drukarki żadnej
opcji.
> Co robić?
> orjan

Instrukcja obsługi mówi:

Drukarka przerywa pracę i wydaje pięciokrotny sygnał dźwiękowy.
Awaria układu przesuwu głowicy. Wyłącz drukarkę, odczekaj kilka sekund i
załącz ją ponownie.

"str. 3-6"

Jeżeli to nie pomaga radzę zanieść to cudo techniki do serwisu.
(ostatnio często na nią narzekam)

Grzesiek.

PS. Masz może sterowniki do Stylusa 800+ (mam tylko do 800, a te które mam z
sieci są jakieś kiepskie - wydruk jest jakiś "połamany").