Re: Jaka to karta 100 Mbps RTL8139

Autor: Daro (daro_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 29 May 2001 - 21:35:15 MET DST

> jednej

> No i proszę! 500zł!
> (jak ja lubie takie teksty)
> a w piwnicy, na podłodze leżał Internet i tym kablem Cie do niego
przypięli
> :)
> a te wszystki switche, huby, rutery, serwery, światłowody itp.
> to nieistotne pierdoły, które w dodatku nic nie kosztują.
> pozdrawiam wszystkich posiadajacych i używających swój mózg

Nie tak ostro kolego.
Po pierwsze przylaczalem sie rok po zalozeni sieci wiec "internet lezal w
piwnicy na podlodze". Po drugie switchy niet, same hub'y 10Mbps (ludzi w
sieci ponad 100), kable to pijany wujek lepiej by polozyl, po nastepne mamy
az 1 router do ktorego ostatnio "zaimplementowali" dhcp, fizycznego serwera
nie ma i nie bedzie, a swiatlowodow tez nie uswiadczysz... I jeszcze jedno:
100x500zl=50000zl - strasznie drogie te "nieistotne pierdoly".

pozdrowienia dla tych, co mozgu uzywaja do innych celow niz czepiania sie...