Jak zmusic... (PILNE!)

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Tue 29 May 2001 - 20:26:03 MET DST

no wlasnie SB Live! Platinium do dzwieku w rozkladzie AC 3?
W jaki sposob mozna wymusic taki rozklad?
Mam wzmacniacz Pioneer'a z obsluga Dolby Digital i AC-3!
Jak podlacze do wzmacniacza zewnetrzne DVD to mam Dolby Digital i dzwiek w
AC 3.
Jak puszczam dzwiek przez SB Live Platinum (swiadlowodem) to idzie tylko
Dolby Pro-Logic i tylnych kolumn prawie nie slychac! Czy da sie jakims
programem uzyskac z SB Live dzwiek w AC-3?
Prosze o pomoc, lub chociaz adres grupy gdzie tego moglbym sie dowiedziec?
Pozdrawiam,

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm