Re: SOLTEK SL-75KAV 266/100

Autor: ramsiu_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 29 May 2001 - 19:17:20 MET DST

> Czy ktos ma ta plyte i moze sie podzielic uwagami na jej temat?
> Sprawa pilna, bo zaraz ide ja kupic:)
>
> Mejol

Ja uzywan takowej płyty od 3 miesięc. Mam na niej Durona 800, nie podkręcanego.
Na początku miałem problem z działanie UDMA 100 pod win2k, ale pomogło
zainstalownie Service Packa 1. Po tym fakcie nic juz się nie wydażyło. Płyta
wykonana rewelacyjnie, żadnych zwisów no i Linux działa bezproblemowo.
Troszeczkę procesor się grzeje, na marnym dużym coolerze miałem ok 50-55
stopni, po zakupie Mini CopperORB-a temperatura spadła do 40-45 stopni. Kolega
na Abicie ma ok 31 do 35 stopni !!!.

ramsiu_at_poczta.onet.pl