Re: co jest?

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 29 May 2001 - 00:39:41 MET DST

Użytkownik "Kamil Dziobek vel Turbos, Wiecznie zywy!" <turbos5_at_friko5.onet.pl> napisał w wiadomości
> Cze chłopaki, jest problem z grą World Cup 98
1) nie tylko chłopaki
2) jak ja nie cierpię tego "cze" ....

> Gdy wybiore Direct3D Device 1 (Czy to to samo co DirectX?), to pokazuje
> się taki komunikat:
> WARINING - You have selected a Direct3D video card that is not supported
> by this game. This mat cause unpredictable PC begaviour while trying to
> run the game.
Ostrzeżenie - Ty właśnie wybrałeś Direct3D dla karty, która nie ma wsparcia
dla tej gry. To może być przyczyną nieprzewidywalnych zachowań PC, jeżeli
spróbujesz uruchomić tą grę. (prawie po Polsku zdanie ...)

> Czy ktoś to może przetłumaczyć (ja rozumiem to tak, że ta karta nie
> wspłópracuje z directem3d, czy się myle?) O dziwo gra działa.
> Czym się różni Software Renderer od Direct3D?
Tym, czym piszesz ...
Software - czyli program zajmuje się obrobieniem grafiki 3D - tym samym CPU jest obciążane
Przy wspomaganiu - zajmuje się większością skomplikowanych obliczeń procesor, ale
na karcie graficznej.

--
DooMiniK (bachus)